Neuroerineva aju puhul ei käi õppimine samamoodi nagu “tüüpilise õppimise käsiraamatu” järgi oodatakse. Fookus hajub, mälu töötab valikuliselt, motivatsioon kõigub ja õppimiskeskkond mõjutab tulemust rohkem, kui enamik inimesi aimab. Selles õpiampsus räägime, kuidas õppida nii, et aju oleks päriselt valmis teadmisi vastu võtma selliselt, et need kestaks kauem kui ainult vastamiseni.
Jagame nippe ja trikke ning uurime, miks autistid ja ATH-kad võivad üheaegselt tunduda tohutult hea ja samas täiesti olematu mäluga. Vaatame, miks tekivad lohakusvead ja kust tulevad halvad hinded ülesannetes, mille materjal on tegelikult selge. Räägime, kuidas luua õppimiseks sobiv keskkond, kasutada tööriistu, mis toetavad aju toimimist, ja leida oma loomulik rütm, kus õppimine muutub ladusaks ja tulemuslikuks.
Lisaks räägime motivatsiooni hoidmisest, eneseusalduse kasvatamisest ja sellest, kuidas murda läbi perfektsionismist või halvast varasemast koolikogemusest tekkinud uskumustest. Toome praktilisi näiteid ja tehnikaid, mis aitavad õppida tõhusamalt nii koolis, tööl kui igapäevaelus.
Õpiamps sobib kõigile, kes tunnevad, et tavalised õppimisvõtted nende enda või oma lapse puhul ei toimi ja soovivad lõpuks aru saada, kuidas õppida või õpetada oma last õppima neuroerineva ajule sobival moel.




Arvustused
Tooteülevaateid veel ei ole.